Projekt na budování značky vybraného zaměstnavatele na sociálních sítích – Bc. Kateřina Vychodilová
Bc. Kateřina Vychodilová
Master's thesis
Projekt na budování značky vybraného zaměstnavatele na sociálních sítích
Employer Branding Project for a Selected Employer on Social Networks
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o budování značky zaměstnavatele ve společnosti Zálesí a.s. na sociálních sítích. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. Teoretická část obsahuje literární rešerši pojmů, které se týkají budování značky zaměstnavatele a personálního marketingu na sociálních sítí. Zahrnuje teoretické poznatky o marketingovém mixu v personalistice, o péči o zaměstnance …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the employer branding of the company Zálesí a.s. on social networks. It is divided into theoretical, analytical and project part. The theoretical part contains literature research of concepts related to employer branding and personnel marketing on social media. It includes theoretical knowledge on marketing mix in personnel management, employee care, employee benefits …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYCHODILOVÁ, Kateřina. \textit{Projekt na budování značky vybraného zaměstnavatele na sociálních sítích}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ayitsq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vychodilová, Kateřina. Projekt na budování značky vybraného zaměstnavatele na sociálních sítích. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová