Cizí jazyk v reklamních sděleních – Ing. Alexandr Tvorogov
Ing. Alexandr Tvorogov
Bakalářská práce
Cizí jazyk v reklamních sděleních
Foreign language in advertisement
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou cizích jazyků užívaných v reklamních sděleních. Jedním z cílů bakalářské práce je analýza různých druhů reklamních sdělení na území České republiky, jazyků, které tato sdělení obsahují a srozumitelnosti pro cílové skupiny, která je podpořena analýzou vlastní kvantitativní výzkumné sondy. Dále se tato práce v teoretické části zabývá integrovanou marketingovou …víceAbstract:
This thesis deals with the problem of foreign languages used in advertising. One of the goals of this work is the analysis of different types of advertising messages in the Czech Republic, the languages that these communications contain and clarity for the target group, which is backed by quantitative analysis of own research probe. This thesis also deals in the theoretical part with integrated marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qrygr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček