Vztahové problémy v interaktivním prostředí sociálních sítí. – Bc. Michaela Gavendová
Bc. Michaela Gavendová
Diplomová práce
Vztahové problémy v interaktivním prostředí sociálních sítí.
Relationship Problems in Interactive Social Network Environments
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na negativní vlivy používání moderních informačních a komunikačních technologií. Za negativní vlivy používání moderních ICT je v této diplomové práci považována především kyberšikana a její další projevy. V práci jsou zmíněny druhy kyberšikany, prostředky kyberšikany, její projevy vůči oběti, typy agresorů, prevence, centra a organizace prevence a pomoci, legislativa související …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the negative effects of the use of modern information and communication technologies. For the negative effects of the use of modern ICT, this diploma thesis is primarily concerned with cyberbullying and its other manifestations. The work mentions cyberbullying, cyberbullying, victim speech, types of aggressors, prevention, prevention and assistance centers and organizations …víceKlíčová slova
Šikana kyberšikana oběť agresor internet prevence informační a komunikační technologie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gavendová, Michaela. Vztahové problémy v interaktivním prostředí sociálních sítí.. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Učitelství informatiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová