Strategická analýza společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s. – Martin Borota
Martin Borota
Master's thesis
Strategická analýza společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s.
Strategic analysis of the company Kofola ČeskoSlovensko a.s.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je provedení strategické analýzy společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s. a následné navržení strategických doporučení pro budoucí rozvoj podniku a upevnění pozice na trhu s nealkoholickými nápoji. Diplomová práce je tradičně rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány a blíže specifikovány metody a nástroje, které jsou následně v části …moreAbstract:
The aim of this Master's Thesis is to conduct a strategic analysis of the company Kofola ČeskoSlovensko a.s. and to propose strategic recommendations for the company's future prosperity and strengthening position in the non-alcoholic beverage market. The thesis is traditionally divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part specifies and defines the methods and tools, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90310
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2023
- Supervisor: Jiří Dvořáček
- Reader: Lenka Lipova
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90310
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
LYFT company’s business expansion to Central Europe
Subhan Hashimov