Bc. Martin FELKEL

Master's thesis

Projekt komunikační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA, s.r.o.

Communication strategy project aimed at selected target groups of MORA MORAVIA, s.r.o. customers
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií firmy MORA MORAVIA zaměřenou na vybrané segmenty zákazníků. Pro charakteristiku a stanovení nákupních záměrů těchto segmentů jsou využívány výsledky analýzy rozsáhlého marketingového výzkumu, který byl realizován externí marketingovou agenturou. Projekt komunikační strategie je rozdělen podle segmentů zákazníků, kterých se týká. Práce je zakončena nákladovou …more
Abstract:
This thesis deals with the communication strategy of MORA MORAVIA company, which aims at selected customer segments. For the characteristics and formulation of the purchasing preferences of these segments are used the results of the comprehensive marketing research, which was carried out by an external marketing agency. The communication strategy project is divided according to customer segments it …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier: 3839

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FELKEL, Martin. Projekt komunikační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA, s.r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.