Projekt komunikační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA, s.r.o. – Bc. Martin FELKEL
Bc. Martin FELKEL
Master's thesis
Projekt komunikační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA, s.r.o.
Communication strategy project aimed at selected target groups of MORA MORAVIA, s.r.o. customers
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií firmy MORA MORAVIA zaměřenou na vybrané segmenty zákazníků. Pro charakteristiku a stanovení nákupních záměrů těchto segmentů jsou využívány výsledky analýzy rozsáhlého marketingového výzkumu, který byl realizován externí marketingovou agenturou. Projekt komunikační strategie je rozdělen podle segmentů zákazníků, kterých se týká. Práce je zakončena nákladovou …moreAbstract:
This thesis deals with the communication strategy of MORA MORAVIA company, which aims at selected customer segments. For the characteristics and formulation of the purchasing preferences of these segments are used the results of the comprehensive marketing research, which was carried out by an external marketing agency. The communication strategy project is divided according to customer segments it …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier:
3839
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FELKEL, Martin. \textit{Projekt komunikační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/b2ic26/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FELKEL, Martin. Projekt komunikační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA, s.r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková