Ing. Lukáš Městka

Bachelor's thesis

Návrh inovativní marketingové strategie pro začínající překladatelskou agenturu

Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout inovativní reklamní kampaň pro nově vznikající překladatelskou agenturu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá zvláštnostmi překladatelské činnosti, marketingovým mixem a segmentací zákazníků. Podstatnou součástí teoretické části je také reklama a její formy. V druhé části práce jsou aplikovány teoretické znalosti na reálné prostředí trhu …viac
Abstract:
The goal of this Bachelor thesis is to present a draft plan for an innovative and effective advertising campaign for a newly established translation agency. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part deals with the specialized activities of translation agencies, their marketing mix and customer segmentation. A substantial element of the theoretical part includes an in-depth look …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedúci: PaedDr. Mgr. Zdeněk Caha, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Romana Křížová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management