Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK – Bc. Šárka Topičová
Bc. Šárka Topičová
Diplomová práce
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Building a corporate identity of the chosen company using the tools IMC
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá budováním firemní identity u vybraného podniku pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace. Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit návrh inovativního modelu firemní identity pro neziskovou organizaci JAHODA z.ú. První část práce obsahuje ucelený přehled teoretických východisek z domácí a zahraniční literatury. Objasněné pojmy z oblasti firemní identity …víceAbstract:
This thesis deals with the building of corporate identity of a selected company using integrated marketing communication tools. The main objective of the thesis is to create a proposal for an innovative model of corporate identity for the selected company, which is the non-profit organization JAHODA z.ú. The first part of the thesis contains a comprehensive review of theoretical background from domestic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/laoa9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova