Bc. Šárka Topičová

Master's thesis

Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK

Building a corporate identity of the chosen company using the tools IMC
Abstract:
Předložená diplomová práce se zabývá budováním firemní identity u vybraného podniku pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace. Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit návrh inovativního modelu firemní identity pro neziskovou organizaci JAHODA z.ú. První část práce obsahuje ucelený přehled teoretických východisek z domácí a zahraniční literatury. Objasněné pojmy z oblasti firemní identity …more
Abstract:
This thesis deals with the building of corporate identity of a selected company using integrated marketing communication tools. The main objective of the thesis is to create a proposal for an innovative model of corporate identity for the selected company, which is the non-profit organization JAHODA z.ú. The first part of the thesis contains a comprehensive review of theoretical background from domestic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní