Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy – Mgr. Nikola Staňková
Mgr. Nikola Staňková
Master's thesis
Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy
Integrated Thematic Instruction We Do Not Have to Be Afraid of Bees at Primary School
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na ověření a evaluaci vytvořené integrované tematické výuky Včel se nemusíme bát. Jejím hlavním cílem je formování kladného postoje žáků na 1. stupni ZŠ k vnímání významu včely medonosné v přírodě a porozumění jejího života. Teoretická část diplomové práce se věnuje vymezení základních pojmů integrované tematické výuky, pohledům autorů na tento model výuky, základním rozdílům …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the verification and evaluation of The Integrated Thematic Instruction We Do Not Have to Be Afraid of Bees. Its main goal is the formation of a positive attitude of pupils from the 1st to the 5th grade, perception of the importance of the honey bee in nature and understanding of its life. The theoretical part of the diploma thesis describes basic concepts of Integrated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/x5j9p/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Kateřina Ševčíková
- Reader: Mgr. Robert Vlk, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
Teaching Grammar at the Basic Schools according to the Framework
Jarmila Šabatová -
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar -
Language systems and skills in ELT textbooks for primary schools from teachers' point of view
Jana VIČANOVÁ -
Creation of an e-learning course of English language which would be suitable for primary schools
Robin Horák -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská