Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy – Mgr. Nikola Staňková
Mgr. Nikola Staňková
Master's thesis
Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy
Integrated Thematic Instruction We Do Not Have to Be Afraid of Bees at Primary School
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na ověření a evaluaci vytvořené integrované tematické výuky Včel se nemusíme bát. Jejím hlavním cílem je formování kladného postoje žáků na 1. stupni ZŠ k vnímání významu včely medonosné v přírodě a porozumění jejího života. Teoretická část diplomové práce se věnuje vymezení základních pojmů integrované tematické výuky, pohledům autorů na tento model výuky, základním rozdílům …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on the verification and evaluation of The Integrated Thematic Instruction We Do Not Have to Be Afraid of Bees. Its main goal is the formation of a positive attitude of pupils from the 1st to the 5th grade, perception of the importance of the honey bee in nature and understanding of its life. The theoretical part of the diploma thesis describes basic concepts of Integrated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x5j9p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Kateřina Ševčíková
- Oponent: Mgr. Robert Vlk, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar -
Language systems and skills in ELT textbooks for primary schools from teachers' point of view
Jana VIČANOVÁ -
Creation of an e-learning course of English language which would be suitable for primary schools
Robin Horák -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová