Projekt integrované marketingové komunikace Místní akční skupiny Valašsko {-} Horní Vsacko, o.s. – Ing. Hana KLOSOVÁ
Ing. Hana KLOSOVÁ
Master's thesis
Projekt integrované marketingové komunikace Místní akční skupiny Valašsko {-} Horní Vsacko, o.s.
The project of an integrated marketing communication in the civic association Local action group Valašsko - Horní Vsacko
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje tématu integrované marketingové komunikace aplikované v podmínkách regionální neziskové organizace Místní akční skupiny Valašsko {--} Horní Vsacko, o. s., jejímž cílem je především rozvoj regionu. Tento cíl se snaží naplnit ucházením se o dotace z Programu rozvoje venkova zaštítěného Ministerstvem zemědělství ČR. Teoretická část shrnuje základní teoretická východiska o neziskovém …viacAbstract:
This Diploma thesis focuses on an integrated marketing communication theme applied inside of the conditions of nonprofit regional organization called Local Action Group Valašsko {--} Horní Vsacko. Its main aim is the development of this region. To achieve this goal, it applies for grants from the Rural Development Program, shielded by Ministry of Agriculture of the Czech Republic. The theoretical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Zverejniť od: 4. 5. 2009
Identifikátor:
11142
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLOSOVÁ, Hana. \textit{Projekt integrované marketingové komunikace Místní akční skupiny Valašsko $\{$-$\}$ Horní Vsacko, o.s.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/b5v1e8/.
Jak správně citovat práci
KLOSOVÁ, Hana. Projekt integrované marketingové komunikace Místní akční skupiny Valašsko {-} Horní Vsacko, o.s.. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček