Marketingová strategie přepravní společnosti Zásilkovna – Tereza Marholdová
Tereza Marholdová
Bakalářská práce
Marketingová strategie přepravní společnosti Zásilkovna
Marketing strategy of shipping company Zásilkovna
Anotace:
Marholdová, T. Marketingová strategie přepravní společnosti Zásilkovna. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Cílem bakalářské práce je navržení alternativní marketingové strategie pro přepravní společnost Zásilkovna, do které je zahrnuto využití informačních technologií. Teoretická část práce zahrnuje problematiku marketingového a komunikačního mixu, online marketingu a služeb …víceAbstract:
Marholdová, T. Marketing strategy of shipping company Zásilkovna. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2021. The objective of this bachelor thesis is to design an alternative marketing strategy for the shipping company Zásilkovna, which includes the use of information technology. The theoretical part of work includes issues of marketing and communication mix, online marketing, and services …víceObhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Prohlašuji, že jsem práci Marketingová strategie přepravní společnosti Zásilkovna vypracovala samostatně a veškeré použité prameny a informace uvádím v seznamu použité literatury. Souhlasím, aby moje práce byla zveřejněna v souladu s § 47b zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách ve znění pozdějších předpisů a v souladu s platnou Směrnicí o zveřejňování závěrečných prací. Jsem si vědoma, že se na moji práci vztahuje zákon č. 121/2000 Sb., autorský zákon, a že Mendelova univerzita v Brně má právo na uzavření licenční smlouvy a užití této práce jako školního díla podle § 60 odst. 1 autorského zákona. Dále se zavazuji, že před sepsáním licenční smlouvy o využití díla jinou osobou (subjektem) si vyžádám písemné stanovisko univerzity, že předmětná licenční smlouva není v rozporu s oprávněnými zájmy univerzity, a zavazuji se uhradit případný příspěvek na úhradu nákladů spojených se vznikem díla, a to až do jejich skutečné výše. I declare that I have developed the work Marketing Strategy of the shipping company Shipment office separately and I list all the sources and information used in the literature used. I agree that my work should be published in accordance with Section 47b of Act No. 111/1998 Coll., on universities as amended and in accordance with the applicable Directive on the Publication of Final Works.I am aware that my work is covered by Act No. 121/2000 Coll., the Copyright Act, and that Mendel University in Brno has the right to conclude a licensing agreement and use this work as a school work under § 60 para. 1 of the Copyright Act.I further undertake to seek the written opinion of the University that the licensing agreement in question is not contrary to the legitimate interests of the University before drawing up a licensing agreement for the use of the work by another person (entity), and I undertake to pay any contribution to the costs associated with the creation of the work up to their actual amount.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova