Internet jako nástroj marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby – Martina Straková
Martina Straková
Diplomová práce
Internet jako nástroj marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby
The Internet as the marketing and Public Relations tools in classical music
Anotace:
Uvedené téma magisterské práce jsem si zvolila nejen s ohledem na svou profesionální manažerskou činnost, ale také z důvodu svého osobního zájmu o problematiku věnovanou moderním technologiím, které zasahují do všech oblastí osobního a pracovního života.Cíle diplomové práce je nejen vypracování souhrnného přehledu nástrojů již využívaných v prostředí internetu pro potřeby marketingu a Public Relations …víceAbstract:
I have chosen the above mentioned theme of my Master's Thesis not only with respect to my professional management activities but also due to my personal interest in issues of modern technologies affecting all of the areas of personal and work life. The purpose of diploma thesis is not only to elaborate the summary of tools already applied in the Internet environment for use of marketing and Public …víceKlíčová slova
hudbaKlíčová slova
managementKlíčová slova
internetKlíčová slova
marketing (obecně)Klíčová slova
public relationsKlíčová slova
hudební management
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/8030
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: Ingeborg RADOK ŽÁDNÁ
- Oponent: Jiří ŠTILEC
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e) In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební management
Práce na příbuzné téma
-
Lokální festival Horečka fest a jeho rostoucí marketing
Nikola Svrčková -
HR management a public relations - Vliv interní komunikace na motivaci zaměstnanců
Hana Mrzenová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public Relations - Přínos pro management
Jana Kollátorová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations in the global organisations
Elena Babayan