Strategie otevřené inovace univerzity pro vytvoření samo-udržitelné konkurenční výhody – Mahmoud Elsayed Moustafa HASSANIN
Mahmoud Elsayed Moustafa HASSANIN
Doctoral thesis
Strategie otevřené inovace univerzity pro vytvoření samo-udržitelné konkurenční výhody
University's Open Innovation Strategy Towards Creating a Self-Sustainable Competitive Advantage
Abstract:
Universities are the main source for developing future creative entrepreneurs and they engage with other sectors in research and knowledge transfers. Commercialization of the university's innovation is essential for creating added-value for the university, the surrounding region and for the whole society. A new paradigm that is called "Open Innovation" (OI) can play a vital role in increasing the competitive …moreAbstract:
Vysoké školy jsou hlavním zdrojem rozvoje budoucích kreativních podnikatelů a podílejí se na aktivitách v ostatních odvětvích v oblasti výzkumu a předávání znalostí. Komercializace inovace univerzity je nezbytná pro vytvoření přidané hodnoty pro univerzitu, okolní region i celou společnost. Nové paradigma, které je nazváno "otevřené inovace" (OI), může hrát důležitou roli při zvyšování konkurenceschopnosti …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 2. 2012
Accessible from:: 29. 2. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 16. 5. 2012
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HASSANIN, Mahmoud Elsayed Moustafa. \textit{Strategie otevřené inovace univerzity pro vytvoření samo-udržitelné konkurenční výhody}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/b7m0jj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HASSANIN, Mahmoud Elsayed Moustafa. Strategie otevřené inovace univerzity pro vytvoření samo-udržitelné konkurenční výhody. Zlín, 2012. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.2.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 2. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Naplňování rámcových strategických dokumentů Evropské unie – případ strategie Evropa 2020 a Lisabonské strategie
Michaela Šamlotová -
Heuristické strategie - speciálně strategie vložení pomocného prvku, strategie invariantu a strategie vypuštění podmínky
Lenka REHÁKOVÁ -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Testové strategie používané studenty v testech receptivních dovedností v angličtině
Eva Bumbálková -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Srovnání Lisabonské strategie a strategie Evropa 2020 v oblasti zaměstnanosti
Petra Buchelová