Praktické aspekty založení a řízení komerční pojišťovny – Ing. David Schön
Ing. David Schön
Master's thesis
Praktické aspekty založení a řízení komerční pojišťovny
Practical aspects of establishment and management of a commercial insurance company
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Praktické aspekty založení a řízení komerční pojišťovny“ je definovat praktické aspekty související se založením a řízením komerční pojišťovny a identifikovat problémové oblasti s těmito činnostmi spojené. Toho bude dosaženo na základě kvalitativního výzkumu mezi odborníky s praktickými zkušenostmi. V teoretické části této práce bude charakterizována komerční pojišťovna a …moreAbstract:
The aim of the thesis "Practical aspects of establishment and management of a commercial insurance company" is to define practical aspects related to the establishment and management of a commercial insurance company and to identify issues associated with these activities. This will be achieved on the basis of qualitative research conducted among professionals with practical experience. In the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/et38g/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Svatopluk Nečas, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Eva Vávrová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Finance and Accounting / Finance
Theses on a related topic
-
Strategické řízení komerční pojišťovny v podmínkách pojistného trhu ČR
Pavel Luža -
Řízení obchodu v Kooperativě pojišťovně, a.s. Vienna Insurance Group
Radka Vaňourková -
Řízení obchodu pojišťovny XY
Otakar Mareš -
Řízení bezpečnosti jako součást strategického řízení podniku
Lucie Hřebenová -
Analýzy portfolia jako nástroj strategického marketingového řízení pojišťoven
Michaela PETRÁSOVÁ -
Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a. s.
Václav FILIP -
Strategický finanční plán a jeho význam pro finanční řízení podniku
Slávek Boch -
Strategický finanční plán a jeho význam pro finanční řízení podniku
Arnold Stemberg