Možnosti a meze mystery shopping – Bc. Nicola Welnerová
Bc. Nicola Welnerová
Bakalářská práce
Možnosti a meze mystery shopping
Possibilities and limits of mystery shopping
Anotace:
Práce je věnována tématům CRM, hodnocení pracovníků a řízení výkonnosti. Věnuje se vzniku a využívání mystery shopping v kontextu marketingu jako celku i z hlediska jeho vývoje. V závěru práce je hodnocena úspěšnost začlenění mystery shopping do fungování společnosti McDonald’s.Abstract:
The bachelor paper is focused on topics of CRM, employees evaluation and performance management. The paper is devoted to the development of marketing and to the reasons that allowed the creation and use of mystery shopping. In conclusion of the paper is evaluated the success of the integration of mystery shopping in the functioning of McDonald's.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o54xr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane