Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti – Ing. Petr Balon
Ing. Petr Balon
Bakalářská práce
Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti
Cooperation among companies as means of raising competitiveness
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje kooperaci vybraného slévárenského podniku a jeho dodavatele v oblasti opracování a barvení odlitků brzdových bubnů. Teoretická část práce je věnována vymezení základního pojmového aparátu, PEST analýzy, modelu pěti sil Michaela E. Portera a SWOT analýzy. Následující praktická část práce zahrnuje rozbor kooperace sledovaného slévárenského podniku a jeho strategického dodavatele …víceAbstract:
The bachelor thesis analyzes the cooperation of the chosen foundry enterprise and its supplier in the field of the machining and dyeing of the brake drum castings. The theoretical part is devoted to defining the basic terminology, PEST analysis, Porter´s five forces model and SWOT analysis. The following practical part includes analysis of the foundry enterprise cooperation with its strategic supplier …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zvwjj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Ivan Hálek, CSc.
- Oponent: Ing. Jan Dohnal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova