Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku – Bc. Martin Konečný
Bc. Martin Konečný
Master's thesis
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
The Benefits of CRM in Marketing Management
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení současného fungování společnosti River 21, s.r.o. a doporučení týkající se vhodného nasazení CRM systému do této společnosti. Zároveň bude v diplomové práci navrhnut správný marketingový přístupu k zákazníkům na základě analýzy SWOT a pretestu.Abstract:
Diploma thesis is focused on the evaluation of the current functioning of society River 21, s.r.o. and recommendations on the appropriate use of CRM system in the company. At the same time in the thesis author suggests the correct marketing approach to customers based on the SWOT analysis and pretest.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/pa9i8/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Changuir
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane