Styly učení a možnosti jejich rozvíjení ve výuce ruského jazyka – Mgr. Jaroslava Vitoulová
Mgr. Jaroslava Vitoulová
Diplomová práce
Styly učení a možnosti jejich rozvíjení ve výuce ruského jazyka
Learning styles and possibilities of their development in Russian language teaching.
Anotace:
Diplomová práce „Styly učení a možnosti jejich rozvíjení ve výuce ruského jazyka“ je věnována problematice stylů učení ve výuce ruského jazyka na 2. stupni základní školy. Diplomová práce je tradičně rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je pozornost věnována aktuální problematice výuky cizích jazyků na základní škole, dále zde dochází k vymezení klíčových pojmů, jako například …víceAbstract:
Diploma thesis „Learning styles and possibilities of their development in Russian language teaching“ deals with the current issue of learning styles in Russian language teaching at a lower secondary school. The thesis is traditionally divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is devoted to the current issue of foreign language teaching at a lower secondary school. Apart from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tbz0f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Simona Koryčánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství ruského jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Incorporating drama into foreign language teaching
Aneta Tomšíková -
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Authentic language in foreign language teaching
Lenka Zemanová -
The use of learning styles in ELT
Anastasia Smirnova -
A Comparative Study of High School Students' Learning Styles in the Czech Republic and China
Meichen Zhang -
Accommodating learning styles in EFL coursebooks for YL
Květa Šímová