Styly učení a možnosti jejich rozvíjení ve výuce ruského jazyka – Mgr. Jaroslava Vitoulová
Mgr. Jaroslava Vitoulová
Master's thesis
Styly učení a možnosti jejich rozvíjení ve výuce ruského jazyka
Learning styles and possibilities of their development in Russian language teaching.
Abstract:
Diplomová práce „Styly učení a možnosti jejich rozvíjení ve výuce ruského jazyka“ je věnována problematice stylů učení ve výuce ruského jazyka na 2. stupni základní školy. Diplomová práce je tradičně rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je pozornost věnována aktuální problematice výuky cizích jazyků na základní škole, dále zde dochází k vymezení klíčových pojmů, jako například …moreAbstract:
Diploma thesis „Learning styles and possibilities of their development in Russian language teaching“ deals with the current issue of learning styles in Russian language teaching at a lower secondary school. The thesis is traditionally divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is devoted to the current issue of foreign language teaching at a lower secondary school. Apart from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tbz0f/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2013
- Supervisor: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc.
- Reader: doc. PhDr. Mgr. Simona Koryčánková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary and Language School Teacher Training in Russian Language
Theses on a related topic
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Incorporating drama into foreign language teaching
Aneta Tomšíková -
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Authentic language in foreign language teaching
Lenka Zemanová -
The use of learning styles in ELT
Anastasia Smirnova -
A Comparative Study of High School Students' Learning Styles in the Czech Republic and China
Meichen Zhang -
Accommodating learning styles in EFL coursebooks for YL
Květa Šímová