Implementace výsledků výzkumu prostředí do řízení vztahů se zákazníky – Bc. Martin Steinbrucker
Bc. Martin Steinbrucker
Master's thesis
Implementace výsledků výzkumu prostředí do řízení vztahů se zákazníky
Implementing the results of marketing environment research in customer relationship management
Anotácia:
Tato práce s názvem „Implementace výsledků výzkumu prostředí do řízení vztahů se zákazníky“ se zabývá představením druhů, způsobů a forem výzkumu prostředí. Představuje druhy, vlastnosti a specifika jednotlivých prostředí, které autor pojmenovává jako vnější – makroprostředí, vnější – mikroprostředí a vnitřní prostředí. Názorně je v práci vidět propojení teoretických znalostí v oblasti řízení vztahů …viacAbstract:
This Diploma thesis, entitled "Implementing the results of marketing environment research in customer relationship management" deals with the introduction of species, ways and forms of research environment. Represents the types of the characteristics and the specifics of each environment, which the author names as the outer of macro-environment, outer of microenvironment and the internal environment …viacKľúčové slová
Klíčová slova Analýza prostředí implementace komunikace marketing potřeby požadavky očekávání (PPO) produkt řízení vztahů se zákazníky (ŘVZ) společnost SWOT analýza zákazníci Keywords Milieu analysis implemantation comunication needs requirements expectations product customer relationship management (CRM) company strengths weaknesses opportunities threats (SWOT) analysis customers
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pd9jx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane