Analýza koncepce podpory malého a středního podnikání – Michaela Hyblerová
Michaela Hyblerová
Bachelor's thesis
Analýza koncepce podpory malého a středního podnikání
Analysis of Conception Support of Small and Medium-Size Entrepreneurship
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje místo a role malých a středních podniků v ekonomice České republiky na základě Koncepce rozvoje malého a středního podnikání, především koncepce v letech 2007-2013 schválené usnesením vlády České republiky č. 392/2006. Práce se zaměřuje na zlepšování a rozvoj infrastruktury pro rozvoj podnikání zejména v oblasti dotací a investic s ohledem na vstup České republiky do Evropské …moreAbstract:
The bachelor thesis analyzes the position and the role of small and medium enterprises in the economy of the Czech Republic based on the Concept of Small and Medium Enterprises, especially the concepts in years 2007-2013 approved by Resolution of Government of the Czech Republic No 392 of the year 2006. The thesis focuses on improvements and developments in infrastructure leading to business development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25229
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2011
- Supervisor: Martin Luštický
- Reader: Daniel Ševčík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25229
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria