Bc. David Vaculík
Bachelor's thesis
Event marketingová akce v moderní firmě
Event marketing action in a modern company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá historickými souvislostmi eventu, jak vznikl a jak se vyvíjel, až do dnešní marketingové podoby. Přináší pohled na obvyklé druhy spojení event marketingu s jinými formami integrované marketingové komunikace. Seznamuje čtenáře s firmou X, lídrem v oblasti spotřební elektroniky, která uvádí zcela novou kategorii výrobků. Vysvětluje základní oblasti,ve kterých musí mít firma …moreAbstract:
The bachelor thesis surveys historic relations of an event, where the event came from and how the event developed from a pure event to event marketing. The thesis brings perception of event marketing with relation to different forms of integrated marketing communication. It introduces a company X, leader in consumer electronics, which launches a new product category. It brings an instructions what …moreKeywords
Integrovaný event marketing marketingový komunikační mix reklama podpora prodeje prezentace v místě prodeje propagační stánek podíl na trhu nákupní rozhodovací proces prezentace funkcí výrobku. Integrated event marketing marketing communication mix advertisement sales promotion point-of-purchase promotion promotion stand market share purchase decision process product feature demonstrations.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ubvfm/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Dávid Stirber -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Podstata event marketingu a jeho využití v marketingové komunikaci
Miroslav Dykas -
Event marketing
Šárka Hájková -
Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Jakub KOT -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Anzhelika Panaeva