Propagace firmy FERMATA, a.s. na internetu – Katarína Fabóová
Katarína Fabóová
Bakalářská práce
Propagace firmy FERMATA, a.s. na internetu
Internet promotion of the company FERMATA, a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Propagace firmy FERMATA, a.s. na internetu“ bylo identifikovat vhodné marketingové nástroje pro firmu FERMATA,a.s. a na základě analýzy stávající komunikační strategie navrhnout doporučení pro její úpravu. Cíl práce byl splněn částečně na základě monitoringu literatury a dále na základě prozkoumání marketingové komunikace vybrané firmy formou případové studie. První část tvoří …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis "Internet promotion of the company FERMATA, a.s." was to identify suitable marketing tools for the company FERMATA, a.s. and based on the analysis of the existing communication strategy, propose recommendations for its modification. The aim of the work was achieved partly based on monitoring the literature and research of the marketing communication of the selected company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89297
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Tomáš Kubálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89297
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková