Ivana BALNEROVÁ

Diplomová práce

Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ

The reading comprehension of pupils of the fifth year of elementary school
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se soustřeďuje na monitorování možného vlivu metody výuky čtení na čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku, a to jak s ohledem na aspekty čtenářského výkonu, tak na porozumění textu na všech jeho úrovních. Teoretická část práce vymezuje pojmy gramotnost, čtenářská gramotnost a funkční gramotnost, uvádí vztah mezi nimi navzájem a vztah mezi gramotností a kurikulem. Dále stručně …více
Abstract:
The focus of this diploma thesis is on monitoring a possible influence of a teaching method of reading on reading comprehension that has been observed on 5th-grade pupils where two aspects were taken into consideration, such as a reading performance and comprehension of a text at all its levels. The theoretical part of the thesis defines terms such as literacy, reading literacy, and functional literacy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 5. 2021
  • Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BALNEROVÁ, Ivana. Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta