Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů). – Ing. Richard Fajtl
Ing. Richard Fajtl
Bachelor's thesis
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů).
Basic Formats of the Electronic-internet Advertising and Measurement of their Effectiveness (Business models variants)
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je reklama na internetu a způsoby měření její účinnosti. V teoretické části se snažím poskytnout informace o aktuálním postavení internetu v ČR, o vývoji penetrace a jejím rozdělení do jednotlivých cílových skupin. Zaměříme se na postavení internetu v integrované marketingové komunikaci a seznámíme se základními formami internetové reklamy, aktuálně využívanými obchodními …moreAbstract:
The topic of this bachelor‘s thesis is internet advertising and the analysis of its effectiveness. In the theoretical part I provide information about the current state of internet advertising in the Czech Republic, market penetration development and its division into particular target groups. I focus on the internet‘s place in integration marketing communication and introduce the basic formats of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gk26o/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Tereza Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FAJTL, Richard. \textit{Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů).}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/bdu2s7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Jan Vala -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy(reklamy) a měření jejich účinnosti
Milan Vlk -
Reklama, měření účinnosti reklamy
Martin Žemlička -
Měření účinnosti televizní reklamy značky Dove
Eliška Kerhartová -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Ivana Růžičková -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů)
Samuel Peter Yvan Salaj -
Základní formáty internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Martin Vlach -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření její účinnosti (varianty obchodních modelů)
Tomáš Resler