Ing. Richard Fajtl

Bachelor's thesis

Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů).

Basic Formats of the Electronic-internet Advertising and Measurement of their Effectiveness (Business models variants)
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je reklama na internetu a způsoby měření její účinnosti. V teoretické části se snažím poskytnout informace o aktuálním postavení internetu v ČR, o vývoji penetrace a jejím rozdělení do jednotlivých cílových skupin. Zaměříme se na postavení internetu v integrované marketingové komunikaci a seznámíme se základními formami internetové reklamy, aktuálně využívanými obchodními …more
Abstract:
The topic of this bachelor‘s thesis is internet advertising and the analysis of its effectiveness. In the theoretical part I provide information about the current state of internet advertising in the Czech Republic, market penetration development and its division into particular target groups. I focus on the internet‘s place in integration marketing communication and introduce the basic formats of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní