Ing. Richard Fajtl

Bakalářská práce

Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů).

Basic Formats of the Electronic-internet Advertising and Measurement of their Effectiveness (Business models variants)
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je reklama na internetu a způsoby měření její účinnosti. V teoretické části se snažím poskytnout informace o aktuálním postavení internetu v ČR, o vývoji penetrace a jejím rozdělení do jednotlivých cílových skupin. Zaměříme se na postavení internetu v integrované marketingové komunikaci a seznámíme se základními formami internetové reklamy, aktuálně využívanými obchodními …více
Abstract:
The topic of this bachelor‘s thesis is internet advertising and the analysis of its effectiveness. In the theoretical part I provide information about the current state of internet advertising in the Czech Republic, market penetration development and its division into particular target groups. I focus on the internet‘s place in integration marketing communication and introduce the basic formats of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní