Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů). – Ing. Richard Fajtl
Ing. Richard Fajtl
Bakalářská práce
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů).
Basic Formats of the Electronic-internet Advertising and Measurement of their Effectiveness (Business models variants)
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je reklama na internetu a způsoby měření její účinnosti. V teoretické části se snažím poskytnout informace o aktuálním postavení internetu v ČR, o vývoji penetrace a jejím rozdělení do jednotlivých cílových skupin. Zaměříme se na postavení internetu v integrované marketingové komunikaci a seznámíme se základními formami internetové reklamy, aktuálně využívanými obchodními …víceAbstract:
The topic of this bachelor‘s thesis is internet advertising and the analysis of its effectiveness. In the theoretical part I provide information about the current state of internet advertising in the Czech Republic, market penetration development and its division into particular target groups. I focus on the internet‘s place in integration marketing communication and introduce the basic formats of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gk26o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FAJTL, Richard. \textit{Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů).}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/bdu2s7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Jan Vala -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy(reklamy) a měření jejich účinnosti
Milan Vlk -
Reklama, měření účinnosti reklamy
Martin Žemlička -
Měření účinnosti televizní reklamy značky Dove
Eliška Kerhartová -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Ivana Růžičková -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů)
Samuel Peter Yvan Salaj -
Základní formáty internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Martin Vlach -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření její účinnosti (varianty obchodních modelů)
Tomáš Resler