Analýza marketingových aspektů lokalizace investic v obcích České republiky – Aneta Balčiráková
Aneta Balčiráková
Diplomová práce
Analýza marketingových aspektů lokalizace investic v obcích České republiky
Analysis of Marketing Aspects for Investments Localization in Municipalities of the Czech Republic
Anotace:
Cílem diplomové práce byla identifikace klíčových faktorů, které města nabízejí potencionálním investorům a které jsou dle jejich mínění pro investory důležité. Dalšími dílčími cíli bylo zjistit, jaké úsilí vynakládají obce při získávání nových investorů, zda považují své město za atraktivní, jestli disponují volným územím a zda se spoléhají na finanční pomoc od jiných subjektů. Teoretická část práce …víceAbstract:
The aim of the thesis was to identify the key factors that cities offer to potential investors and which, in their opinion, are important for investors. Other partial objectives were to find out what efforts are being made by municipalities to attract new investors, whether they consider their city attractive, whether they have free territory and whether they rely on financial assistance from other …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135592
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Petr Baránek
- Oponent: David Nespěšný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BALČIRÁKOVÁ, Aneta. \textit{Analýza marketingových aspektů lokalizace investic v obcích České republiky}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/bdwu50/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá -
Teritoriální marketing mikroregionů Ústeckého kraje
Kateřina Dušková -
Teritoriální marketing jako nástroj regionálního rozvoje
Veronika Říhová -
Teritoriální marketing jako nástroj rozvoje venkova na příkladu působení místních akčních skupin
Zuzana Veidlichová -
Teritoriální marketing statutárního města Jihlavy v oblasti volnočasových aktivit.
Petra Dolejší -
Měkké lokalizační faktory města Liberec
Jana ERBOVÁ