Návrh marketingové strategie ve společnosti Imperium Finance – Marko Petrovič
Marko Petrovič
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie ve společnosti Imperium Finance
Design of marketing strategy in the company Imperium Finance
Anotace:
Internetový marketing je v současnosti jednou z nejdůležitějších složek marketingu. Avšak internetový marketing jako celek je mnohem důležitější než pouhý webdesign, pouhá optimalizace pro vyhledávače (SEO) nebo pouhá PPC reklama. Většina firem si donedávna vystačila s webovými stránkami a tím byla jejich prezentace na internetu hotová. Nicméně internet je jednou z nejrychleji se rozvíjející technologií …víceAbstract:
Internet marketing is currently one of the most important components of marketing. However, Internet marketing as a whole is much more important than mere webdesign, mere search engine optimization (SEO) or a simple PPC advertising. Most companies have recently made it throught with a website and that was all their presentation on the Internet. However, the internet is one of the fastest growing technology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
- Vedoucí: Radim Čermák
- Oponent: Martin Sova
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53022
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout