Bc. Kateřina Formanová

Diplomová práce

Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh

Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu komunikační strategie nového produktu. Cílem diplomové práce je navržení vhodné budoucí komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh společností Budějovický Budvar, n. p., a to s přihlédnutím k efektivitě řešení v rámci specifik cílového trhu u alkoholického piva s ovocnou příchutí žlutý meloun a limetka. Pro zodpovězení výzkumných otázek bylo využito …více
Abstract:
The thesis is focused on the creation of a communication strategy for a new product. The aim of this thesis is to design a suitable future communication strategy for the launch of a new product by the brewery Budweiser Budvar, n. p., considering the effectiveness of the solution within the specifics of the target market for alcoholic beer with fruit flavour yellow melon and lime. To answer the research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Aneta Boušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby