Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh – Bc. Kateřina Formanová
Bc. Kateřina Formanová
Diplomová práce
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu komunikační strategie nového produktu. Cílem diplomové práce je navržení vhodné budoucí komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh společností Budějovický Budvar, n. p., a to s přihlédnutím k efektivitě řešení v rámci specifik cílového trhu u alkoholického piva s ovocnou příchutí žlutý meloun a limetka. Pro zodpovězení výzkumných otázek bylo využito …víceAbstract:
The thesis is focused on the creation of a communication strategy for a new product. The aim of this thesis is to design a suitable future communication strategy for the launch of a new product by the brewery Budweiser Budvar, n. p., considering the effectiveness of the solution within the specifics of the target market for alcoholic beer with fruit flavour yellow melon and lime. To answer the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/weeug/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aneta Boušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková