Podnikatelský plán pro otevření nehtového salonu – Thu Phuong NGUYEN
Thu Phuong NGUYEN
Bakalářská práce
Podnikatelský plán pro otevření nehtového salonu
Business plan for a nail salon
Anotace:
V této bakalářské práci je sestavený podnikatelský plán pro otevření nového nehtového salonu v Praze. Práce obsahuje analýzu konkurence a následně analýzu umístění budoucího salonu. Jelikož bude podnik nový na trhu, je nutné si zvolit vhodný způsob propagace, tak aby efektivně fungoval na cílovou skupinu zákazníku. Cílem této práce je vyčíslení potřebné začáteční investice k dosažení stanovených cílů …víceAbstract:
This bachelor's thesis will be a business plan for launching a nail salon based in Prague. The content of the thesis will be a detailed analysis of the market competition as well as the potential locations of the salon. Since the business will be a new entrant on the market, it will be necessary to utilize the most effective promotion strategy so it can reach its desired target audience. The aim of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Jiří Smetana, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova