Bc. Tereza Šíslová

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku

Anotace:
Tato bakalářská práce představuje návrh, jak si správně udržovat zákazníky v podniku, a jak s nimi manipulovat. Cílem práce je provést audit systému práce se zákazníky ve vybraném podniku a přinést návrhy na jeho zefektivnění. Více zákazníků se jeví jako klíčový bod úspěchu. Řízení vztahů se zákazníky se dá také nazývat zkratkou – CRM (Customer Relationship Management), v českém překladu: „řízení vztahů …více
Abstract:
My bachelor´s thesis is about suggestion how to rightly keep customers in the given company and how to manipulate with them. The aim of the thesis is to carry an audit out in a system of working with customers in the given company and bring its proposals for its streamlining. Majority of customers appear to be the crucial point of success. Direction of relationships with customers is usually called …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jakub Hořický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích