Marketingová komunikace vybrané organizace – Bc. Vladimír Polášek
Bc. Vladimír Polášek
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané organizace
Marketing communication of a selected organization
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení marketingové komunikace organizace Ponature s.r.o. s cílem navržení možných zlepšení v této oblasti. K dosažení stanoveného cíle jsou využita data sekundární z dostupných zdrojů a data primární získaná marketingovým průzkumem. První kapitola práce se věnuje teoretickým východiskům marketingu a marketingové komunikace s důrazem na marketingový komunikační …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on evaluating the marketing communication of the organization Ponature s.r.o. with the aim of proposing possible improvements in this area. Secondary data from available sources and primary data obtained through a marketing survey are used to achieve the stated objective. The first chapter of the thesis deals with the theoretical background of marketing and marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/l26iw/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2023
- Supervisor: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
- Reader: Ing. Tereza Ikášová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLÁŠEK, Vladimír. \textit{Marketingová komunikace vybrané organizace}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/bgy5hz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková