Marketingová strategie vybraného podniku – Ruslan Grycik
Ruslan Grycik
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of a selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a popsat marketingovou a komuni-kační strategii vzdělávacího institutu a následně navrhnout zlepšení marketin-gové propagace vybraného kurzu, který škola nabízí. K analýze byly využity metody vlastního pozorování a kvalitativního hloubkového rozhovoru. Marke-tingová strategie byla popsána z hlediska teorie marketingového mixu, komu-nikačního mixu a SWOT analýzy …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze and describe the marketing and communication strategy of the educational institute and then to suggest improvements in the marketing promotion of a selected course offered by the school. The methods of self-observation and qualitative in-depth interview were used for the analysis. The marketing strategy was described in terms of marketing mix theory, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84621
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2021
- Vedoucí: Vítězslav Kotík
- Oponent: Jan Voráček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84621
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková