Ruslan Grycik

Bakalářská práce

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing strategy of a selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a popsat marketingovou a komuni-kační strategii vzdělávacího institutu a následně navrhnout zlepšení marketin-gové propagace vybraného kurzu, který škola nabízí. K analýze byly využity metody vlastního pozorování a kvalitativního hloubkového rozhovoru. Marke-tingová strategie byla popsána z hlediska teorie marketingového mixu, komu-nikačního mixu a SWOT analýzy …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze and describe the marketing and communication strategy of the educational institute and then to suggest improvements in the marketing promotion of a selected course offered by the school. The methods of self-observation and qualitative in-depth interview were used for the analysis. The marketing strategy was described in terms of marketing mix theory, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 8. 2021
  • Vedoucí: Vítězslav Kotík
  • Oponent: Jan Voráček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84621