Analýza komunikační strategie společnosti Livesport a návrh na její vylepšení – Jakub Rožboud
Jakub Rožboud
Bakalářská práce
Analýza komunikační strategie společnosti Livesport a návrh na její vylepšení
Communication strategy of Livesport
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu současné komunikační strategie společnosti Livesport s.r.o. a následně navrhnout možná vylepšení do budoucna. Pomocí jednotlivých analýz a dotazníkového šetření bude zjištěna úspěšnost komunikační strategie a preference ohledně zvoleného přístupu ke komunikaci produktu společnosti Livesport. Na základě toho budou navržena doporučení pro budoucí komunikační …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the current communication strategy of the company Livesport and propose possible improvements for the future. With the help of various analyses and a questionnaire survey, it will determine the success rate of the communication strategy as well as preferences of the approach to the communication of Livesport's product. Based on this, recommendations for future communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91588
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91588
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková