Podnikatelský plán na založení on-line marketingových kurzů – Elena Gombozhapova
Elena Gombozhapova
Diplomová práce
Podnikatelský plán na založení on-line marketingových kurzů
Business plan for the establishment of on-line marketing courses
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zpracování podnikatelského plánu na založení online školy marketingových kurzů. Daná práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje vymezení základních pojmů týkajících se podnikání, podnikatelského plánu a internetového marketingu, které slouží jako podklad pro zpracování praktické části práce. Praktická část se zaměřuje na samotné zpracování …víceAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to create a business plan for the establishment of an online marketing school. This thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part defines the basic concepts related to entrepreneurship, business plan and Internet marketing, which serve as a background for the practical part. The practical part focuses on the business plan itself …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74059
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Miroslav Špaček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74059
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout