Zdeněk Galuška

Bachelor's thesis

Integrovaná marketingová komunikace sportovní a volnočasové značky Galsari

Integrated marketing communication of sport and leisure brand Galsari
Anotácia:
Tato bakalářská práce se bude věnovat vstupu nové sportovní a volnočasové značky na trh a bude zaměřena na marketingovou komunikaci. Teoretická část se věnuje především důležitým marketingovým pojmům, kanálům a zdrojům. V praktické části je charakterizována česká značka oblečení, která je následně porovnávána s dalšími značkami. Východiskem je soubor doporučení pro tvůrce značky Galsari. Práce zahrnuje …viac
Abstract:
This bachelor thesis will focus on the marketing communication of Galsari brand. The theoretical part deals mainly with important marketing terms, channels and resources. In practical part of bachelor´s thesis will be introduced brand Galsari, which is then compared with other brands. On the basis of the research results will be recommended several suitable marketing activities, which could be used …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Zdeněk Sedláček
  • Oponent: Lucie Mašterová, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.