Práce s nadaným žákem na I. stupni základní školy – Mgr. Barbora Dürrová
Mgr. Barbora Dürrová
Diplomová práce
Práce s nadaným žákem na I. stupni základní školy
Work with a talented pupil at the primary school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na nadaného žáka na základní škole. V úvodu jsou vymezeny základní pojmy problematiky nadaných, jako je nadání, inteligence a tvořivost. Důležitá je charakteristika nadaného žáka před vstupem do školy a ve školním vzdělávacím procesu, dále speciální přístupy k nim. Teoretickou část uzavírá kapitola, která se zabývá formami a vhodnými metodami práce s nadaným žákem. Praktická …víceAbstract:
The thesis is focused on a talented primary school pupil. The introduction defines the basic terms connected with problems of talented students – talent, intelligence and creativity. It is important to consider the characteristic of the talented pupil before starting school education, during the education and further special approaches to them. The theoretical part is closed by a chapter on the forms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lvy8u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: PaedDr. Bohumíra Šmahelová, CSc.
- Oponent: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce učitelů základní školy a pracovníků pedagogicko psychologické poradny při vzdělávání a výchově žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Sylva JECHOVÁ -
Ambidextrie a její reedukace v předškolním a mladším školním věku
Andrea Kotoulková -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová