Ekonomické zhodnocení nového zákazníka pro vybranou společnost – Jakub Sichrovský
Jakub Sichrovský
Diplomová práce
Ekonomické zhodnocení nového zákazníka pro vybranou společnost
Economic Evaluation of a New Customer for a Selected Company
Anotace:
Předmětem diplomové práce je ekonomické zhodnocení nového zákazníka pro společnost ORLEN Unipetrol Doprava s.r.o. ve vybraném roce 2022. První, teoretická část, je zaměřena na základní popis řízení vztahů se zákazníky a hodnoty zákazníka včetně jeho posouzení. Druhá, teoretická část, předkládá stručné seznámení s vybranou společností. Třetí část práce je praktická, ve které jsou provedeny výpočty pro …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is the economic evaluation of a new customer for the company ORLEN Unipetrol Doprava s.r.o. in the selected year 2022. The first, theoretical part is focused on the basic description of customer relationship management and customer value, including its assessment. The second, theoretical part presents a brief introduction to the selected company. The third part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/151298
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
- Vedoucí: Markéta Laštůvková
- Oponent: Milan Kukuča
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SICHROVSKÝ, Jakub. \textit{Ekonomické zhodnocení nového zákazníka pro vybranou společnost}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/bl7mfb/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane