Literatura como ferramenta didática no ensino de português língua estrangeira (com a focalização nos tempos indicativos passados e no aspeto verbal) – Bc. Tereza Vokatá
Bc. Tereza Vokatá
Master's thesis
Literatura como ferramenta didática no ensino de português língua estrangeira (com a focalização nos tempos indicativos passados e no aspeto verbal)
Literature as a didactic tool for teaching Portuguese as a foreign language (with a focus on past indicative tenses and verbal aspect)
Abstract:
The aim of the thesis is to create didactic material based on a simplified version of the short story Pai contra Mãe by the Brazilian author Machado de Assis. The knowledge from the theoretical part is then applied to the didactic material itself. In the individual chapters, students will practice Portuguese indicative past tenses and verbal aspect, which cause problems for Slavic students. The exercises …viacAbstract:
Cílem práce je vytvoření didaktického materiálu, založeného na zjednodušené verzi povídky Pai contra Mãe brazilského autora Machado de Assis. Poznatky z teoretické části jsou pak aplikovány do samotného didaktického materiálu. Studenti si v jednotlivých kapitolách procvičí portugalské indikativní minulé časy a slovesný vid (aspeto verbal), jež působí slovanským studentům problémy. Vytvořená cvičení …viac
Jazyk práce: Portuguese
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v50ji/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 7. 2021
- Vedúci: doc. Mgr. Iva Svobodová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Jan Buďa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOKATÁ, Tereza. \textit{Literatura como ferramenta didática no ensino de português língua estrangeira (com a focaliza\c cão nos tempos indicativos passados e no aspeto verbal)}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/blss0o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Portuguese Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Výuka předmětu didaktika ruského jazyka na Latvijas Universitate.
Markéta Šťastná -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka
Jana Veličková -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Ochota studentů komunikovat ve výuce anglického jazyka na vysoké škole
Jaroslava Jelínková -
Na přesnosti záleží: zkoumání přesnosti žákovského jazyka u pokročilých studentů angličtiny v českém terciárním vzdělávání
Simona Kalová -
Teaching English through Literature Using Alice’s Adventures in Wonderland by Lewis Carroll
Barbora Šůstková