Zvuková dramaturgie v díle Jima Jarmusche – Martin Kuhn
Martin Kuhn
Diplomová práce
Zvuková dramaturgie v díle Jima Jarmusche
Sound dramaturgy in the art of Jim Jarmusch
Anotace:
Tato závěrečná magisterská teoretická práce se zaměřuje na filmové dílo Jima Jarmusche z pohledu zvuku a zvukové dramaturgie. Soustředí se zejména na zvukové a dramaturgické prvky, které jsou pro Jarmuschovu filmografii charakteristické nebo z hlediska filmové tvorby originální. Popisuje tyto prvky na konkrétních případech a zároveň se nad jejich významem zamýšlí i v rámci komplexního pohledu na Jarmuschovu …víceAbstract:
This final master thesis focuses on the film work of Jim Jarmusch from the perspective of sound and sound dramaturgy. It focuses mainly on sound and dramaturgical elements that are characteristic for Jarmusch's filmography or original in terms of filmmaking. It describes these elements on specific cases and at the same time reflects on their importance in the context of a comprehensive view of Jarmusch …víceKlíčová slova
americká kinematografieKlíčová slova
filmoví režiséřiKlíčová slova
zvuková dramaturgieKlíčová slova
filmová hudbaKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
zvuk (film)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13633
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2019
- Vedoucí: Jakub KUDLÁČ
- Oponent: Petr NEUBAUER
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 3. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Za hranicemi chronológie: nekonvenční práce s časem v americké kinematografii
Dominika Hubková -
Funkce nespolehlivého vypravěče v americké kinematografii na přelomu tisíciletí (1999-2001)
Aneta Ratajová -
Dva způsoby zobrazení novinářského kodexu v americké kinematografii 21. století: Slídil a Spotlight
Tomáš POŠTULKA -
Stylizace obrazu amerických kameramanů v kinematografii 60tých a 70tých let 20. století
Jan Chajewski -
Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
Aneta Honzková -
Veřejná podpora kinematografie v ČR
Nikola Musilová -
Zvuková dramaturgie ve filmu Alphaville Jean-Luc Godarda
Nicolas Henry Atcheson -
Zvuková dramaturgie mazací hlavy a PI perspektivou úzkosti jako filozofického pojmu
Tomáš Jiřička