Dita JANALÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Rodina, škola a dítě s ADHD syndromem
Hyperaktivita
Family, school and a child with Atention hyperactivity disorder
Abstract:
V dnešní době se velmi často setkáváme ve společnosti s dětmi, které se určitým způsobem odlišují od ostatních, jsou živější, neposedí, zvládnout udělat během chvilky i několik aktivit a také svým chováním často ruší okolí. Odborná diagnóza tyto děti nazývá hyperaktivními. Tato práce může prospět všem těm, kteří se s hyperaktivitou setkali, ať již přímo v praxi, jako asistenti pedagogů anebo těm, kteří …moreAbstract:
Today, we meet very often in the company of children, which are in some way different from the other, are livelier, sits, to manage to do during the moments and a few activities, and also his behaviour often disturbs the area. Support the diagnosis of these children called hyperactive. This work can benefit all those who met with hyperactivity, whether directly in practice, as assistants to teachers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 11. 2013
Accessible from:: 13. 11. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petra Sobková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JANALÍKOVÁ, Dita. Rodina, škola a dítě s ADHD syndromem. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.11.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 11. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Sts Cyril and Methodius Faculty of TheologyBachelor programme / field:
Pedagogy / Social Pedagogy
Theses on a related topic
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Pedagogická komunikace a interakce ve třídách s asistentem pedagoga
Jana Haldová -
Pedagogická komunikace a interakce ve třídách s asistentem pedagoga
Iva Ulichová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights