Plán marketingové a PR strategie podniku Kapka resort a jeho aplikování do praxe – Bc. Kateřina Valigurová
Bc. Kateřina Valigurová
Master's thesis
Plán marketingové a PR strategie podniku Kapka resort a jeho aplikování do praxe
Marketing strategy of a company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá přípravou/vytvořením marketingové strategie vybraného podniku. Marketingová strategie zahrnuje jednotlivé fáze analýzy, syntézy, realizace, kontroly a korekce. První část práce je zaměřena na odborná teoretická východiska dané problematiky. Druhá část práce, která čerpá z teoretických poznatků, je zaměřena na analýzu vybraného podniku, která najde své uplatnění v praxi. Ze …moreAbstract:
The thesis deals with the preparation/creation of a marketing strategy of a selected company. The marketing strategy will include individual stages of analysis, synthesis, implementation, control and correction. The first part of the thesis will be focused on the professional theoretical background of the issue. The second part of the thesis, which draws on the theoretical knowledge, is focused on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Reader: Lukáš Mazánek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALIGUROVÁ, Kateřina. \textit{Plán marketingové a~PR strategie podniku Kapka resort a~jeho aplikování do praxe}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2023. Available from: https://theses.cz/id/bn4h6z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Eva Sochorová -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Jana Liskovská -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Online Marketing in Small and Medium sized companies
Vikram Mehra -
Marketing malých a středních podniků
Lucie Cukrová -
Marketing malých a středních podniků
Kateřina Borovičková -
Intuitivní marketing malých a středních podniků a jeho aplikace na konkrétní firmu
Kateřina Buzková