Inovace marketingové strategie kosmetického salonu Karoli – Eliška Kubálková
Eliška Kubálková
Bachelor's thesis
Inovace marketingové strategie kosmetického salonu Karoli
Innovation of the marketing strategy of the beauty salon Karoli
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá inovací marketingové strategie kosmetického salonu Karoli, který se nachází v malém městě, Kostelec nad Černými lesy, v okrese Praha-východ. V teoretické části práce jsou vysvětleny a porovnány teoretické poznatky k danému tématu týkající se inovace marketingové strategie. Praktická část práce se zabývá představením kosmetického salonu Karoli, PEST analýzou, Porterovou …moreAbstract:
This thesis deals with the innovation of the marketing strategy of the Karoli beauty salon, located in a small town, Kostelec nad Černými lesy, in the Prague-East district. The theoretical part of the thesis explains and compares the theoretical knowledge on the topic concerning the innovation of marketing strategy. The practical part of the thesis deals with the introduction of Karoli beauty salon …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93741
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Oleh Kosťuk
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93741
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková