Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti – Bc. Marie Uhrová
Bc. Marie Uhrová
Master's thesis
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Setting up the marketing communication mix of a selected company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou a kritickým zhodnocením současného marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti a cílem je vypracovat ucelený soubor doporučení pro jeho případné zlepšení. V teoretické části jsou obsažena základní teoretická východiska s důrazem na komunikační mix. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku společnosti Placement.cz, analýzu aktuálního stavu marketingového …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis and critical evaluation of the current marketing communication mix of the selected company and the aim is to develop a comprehensive set of recommendations for its possible improvement. The theoretical part contains basic theoretical background with emphasis on the communication mix. The practical part focuses on the characteristics of the company Placement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/jeub0/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2022
- Supervisor: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
UHROVÁ, Marie. \textit{Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/bnsfkg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková