Subjektivní vnímání genderových aspektů reklamy a jejich dopad na genderovou identitu – Mgr. Marta Břeňová
Mgr. Marta Břeňová
Bachelor's thesis
Subjektivní vnímání genderových aspektů reklamy a jejich dopad na genderovou identitu
Subjective perception of gender aspects of advertisement and its possible impacts on the gender identity
Anotácia:
Cílem této práce je za pomoci metody ohniskových skupin a následné kvalitativní obsahové analýzy odhalit subjektivní vnímání genderových aspektů reklamy a možné dopady na genderovou identitu jedince. Práce vychází z teoretického zázemí sociálního konstrukcionismu, který klade důraz na procesy, jimiž je konstruována realita, pojmy „žena“ a „muž“ a samozřejmě i koncept genderu. V práci jsou dále představeny …viacAbstract:
The aim of my thesis is to reveal the subjective perception of gender aspects of advertisement and its possible impacts on the gender identity of an individual, using the focus-group method and consequently the qualitative analysis of the content. The theoretical background of my work is the social constructionism, which places emphasis on the processes by which the reality and the concepts of masculinity …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qh4dw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2010
- Vedúci: Mgr. Kateřina Zábrodská, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Ivo Čermák, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Kvalitativní obsahová analýza veřejné diskuze o neutrálních jménech u transgender lidí
Lucie Černohorská -
Obsahová analýza tiskových zpráv Městské policie Brno
Simona Hortová -
Analýza procesu snahy o zapsání třeboňské rybniční soustavy do seznamu světového kulturního dědictví UNESCO - analýza neúspěchu
Stanislav Krejčí -
Obsahová analýza textů nejposlouchanějších československých rapových skladeb za rok 2020
Hana KOVAŘÍKOVÁ -
Mediální pokrytí teroristických útoků v Paříži dne 13. 11. 2015 ve zpravodajském pořadu Události. Obsahová analýza
Jan Zatloukal -
Proměny v mediálním obrazu Ruska: obsahová analýza článků MF Dnes z let 2001, 2006 a 2011
Veronika Tomanová -
Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů
Šárka DVOŘÁKOVÁ -
Reprezentace životního stylu skrze recepty v časopise Pošli recept: obsahová analýza
Zdeňka Prokopová